Зарубіжний досвід виховання моральної відповідальності сільської молоді
Ключові слова:
зарубіжний досвід, молодь, сільська молодь, моральне виховання молоді, відповідальність, моральна відповідальність, асоціальні явищаАнотація
Здійснено аналіз виховання моральної відповідальності сільської молоді у ряді країн, зокрема США, Франції, Польші, Китаї, Росії. Узагальнено існуючий досвід та виділено основні проблеми і труднощі реалізації морального виховання молоді, зокрема: поширення асоціальних явищ (насильство, жорстокість, споживацтво, безвідповідальність, алкоголізм); зменшення позитивного виховного впливу сім’ї, школи та релігії; відсутність рівніх можливостей у розвитку. Розкрито виховання морально відповідальної молоді в окремих країнах, на кількох рівнях, зокрема загальнодержавному, регіональному, місцевому, локальному.
Посилання
Жуковський В. М. Морально-етичне виховання у школах США наприкінці XX століття / В. М. Жуковський. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://naub.org.ua/?p=598
Our Ageless Constitution, W. David Stedman & La Vaughn G. Lewis, Editors (Asheboro, NC, W. David Stedman Associates, 1987) Part VII: ISBN 0-937047-01-5
Pigno-Richard Caroline. Peut-On encore enseigner la morale en france? réflexions à partir de l’exemple de la belgique [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.inrp.fr/biennale/8biennale/contrib/longue/188.pdf.
Lheureux Guy. Le problème de l’Education Morale en France au XXè siècle dans l'enseignement primaire, 2012. – 510 р.
France: l'enseignement de la morale laïque à l'école pour mieux «vivre ensemble». [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.rfi.fr/france/20120902-france-enseignement-morale-laique-ecole-mieux-vivre-ensemble/#./?&_suid= 139686139673408014424616358349.
Powałka M. Wybrane aspekty życia młodzieży wiejskiej w świetle opinii osób znaczących. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.pedkat.pl/images/czasopisma/pk6/art22.pdf.
Mazurczak-Kaczmaryk Monika. szkoła może być mała, albo duża, ale najważniejsze, żeby była jakaś – żeby miała pomysł na edukację. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ww.org.pl/strona.php?p=1891&c=10849
Łotys M. Wspieranie aktywności młodzieży wiejskiej. Fundacja Wspomagania Wsi, 2005. – 56 s. Misja Przyroda [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.efrwp.pl/edukacja/misja-przyroda/o-programie-misja-przyroda.
Zhang Zhigang. The Development of Moral Education in China [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.cgie.org/blog/resources/papers-publications/development-moral-education-china/.
Симонян Р. Х. О некоторых социально-демографических результатах экономических реформ 1990-х годов в России / Р. Х. Симонян. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.civisbook.ru/files/File/Simonyan_O_nekotorih_soc.pdf.
Rural Youth. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.fao.org/sd/erp/ERPruralyouth_en.htm. Programme. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.international-herrsching-seminar.de/fr/priorites-themes/.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).