Впровадження у діяльність центрів соціальних служб для сім`ї, дітей і молоді форм і методів підготовки до самостійного життя вихованців дитячих будинків сімейного типу

Автор(и)

  • Тетяна Лоза Здобувач кафедри соціальної педагогіки Луганського національного університету ім. Т. Шевченка, Україна

Ключові слова:

старший підліток, дитячий будинок сімейного типу, соціально-педагогічна підтримка, форми і методи соціально-педагогічної підтримки

Анотація

Обґрунтовано актуальність здійснення і вдосконалення соціально-педагогічної підтримки дітей-сиріт старшого підліткового віку, які зростають і виховуються в дитячих будинках сімейного типу (ДБСТ), з метою їх підготовки до самостійного життєзабезпечення в майбутньому. Розкрито сутність і зміст, охарактеризовано особливості дослідницько-експериментальної роботи щодо розробки і застосування на практиці нових форм і методів підготовки старших підлітків до самостійного життя в умовах ДБСТ. Запропоновано програму впровадження форм і методів соціально-педагогічної підтримки вихованців ДБСТ при здійсненні підготовки їх до майбутнього самостійного життя.

Посилання

Нові моделі соціальних служб для сімей й дітей: форми і методи роботи: методичні матеріали для тренера / Авт.-упоряд. І. Д. Звєрєва, З. П. Кияниця, О. А. Лещенко, Л. О. Ніколаєнко, О. В. Павлик, Л. І. Стрига, Н. В. Татарчук; за заг. ред. І. Д. Звєрєвої. – К., 2007. – 132 с.

Стаємо батьками: посібник для роботи з кандидатами в усиновлювачі / Авт. та уклад. укр. вид. Л. Волинець та ін. – К.: Фенікс, 2008. – 318 c.

Bilson A. Improving Standards in Child Protection: Developing Better Services for Children and Families in ECA Countries. A Concept Paper / A. Bilson, R. Gotestam/ – Florence: UNICEF World Bank, 2011. – C. 97.

Як цитувати

Лоза, Т. (2016). Впровадження у діяльність центрів соціальних служб для сім`ї, дітей і молоді форм і методів підготовки до самостійного життя вихованців дитячих будинків сімейного типу. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (3), 162–168. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/64121