Експериментальна перевірка технології формування педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів управління повітряним рухом

Автор(и)

  • Людмила Немлій Викладач кафедри авіаційної англійської мови Національного авіаційного університету, Україна

Ключові слова:

педагогічна компетентність, диспетчер-інструктор УПР, педагогічний експеримент

Анотація

Висвітлено результати експериментальної перевірки технології формування педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів управління повітряним рухом (УПР). Показано, що на етапі формувального експерименту до навчального процесу фахової підготовки майбутніх диспетчерів-інструкторів УПР уведено спецкурс «Основи педагогічної діяльності диспетчера-інструктора УПР», відповідно до плану спецкурсу організація навчального процесу здійснювалася за інтерактивною технологією. Встановлено що, результати після експериментального зрізу стосовно рівня сформованості педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів УПР свідчать про ефективність вказаної технології.

Посилання

Гончаренко С. У. Педагогічні дослідження: методологічні поради молодим науковцям / С. У. Гончаренко. — К.; Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2010. – 308 с.

Лосєва Н. М. Педагогічна компетентність викладача / Н. М. Лосєва // Didactics of mathematics: Problems and Investigations. – 2006. – Issue № 25. – Р. 209–213.

Чистовська І. П. Формування педагогічної компетентності майбутніх магістрів військового управління: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / І. П. Чистовська. – К., 2006. – 223 с.

Шишко А. В. Складові педагогічної компетентності майбутнього викладача іноземної мови / А. В. Шишко // Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. – 2008. – № 115. – С. 155–163.

##submission.downloads##

Як цитувати

Немлій, Л. (2016). Експериментальна перевірка технології формування педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів управління повітряним рухом. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (4), 55–62. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/64314