Досвід фахової підготовки майбутніх синхронних перекладачів у сучасному мультикультурному просторі університету
Ключові слова:
синхронний переклад, лабораторія синхронного перекладу, кабінка, відеоматеріали, вебінарАнотація
Обґрунтовано необхідність підготовки висококваліфікованих синхронних перекладачів. Розкрито переваги синхронного перекладу в сучасному мультикультурному комунікаційному просторі. Описано технічні характеристики лабораторії синхронного перекладу в ТНПУ ім. В. Гнатюка і розкрито їх відповідність міжнародним стандартам. Висвітлено змістове наповнення теоретичного матеріалу курсу. Представлено вимоги до відбору відеоматеріалу для практичної роботи у лабораторії синхронного перекладу. Вивчено думку студентів щодо тематики та типу відеоматеріалів курсу. Запропоновано вправи для розвитку навичок усного синхронного перекладу. Розглянуто змістове наповнення практичного курсу у платформі MOODLE.
Посилання
подолання мовного та культурного бар’єрів: умови екстремальності синхронного перекладу / Куцій Б. В. // Rozwój nauk humanistycznych. Problemy i perspectywy. – 28.09. 2012–30.09. 2012, Katowice. – P. 65–70. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://xn--e1aajfpcds8ay4h.com.ua/files/image/konf%209/konf%209_5_16.pdf
Черноватий Л. М. Методика викладання перекладу як спеціальності: підручник для студентів вищих закл. освіти за спеціальнісю «Переклад» / Л. М. Черноватий. – Вінниця: Нова Книга, 2013. – 376 с.
BBC. [Electronic resource] – Access mode: http://www.bbc.com/ Booths for Simultaneous Interpretation. General Characteristics and Equipment. [Electronic resource] – Access mode: http://www.barinas.com/ISO%202603.pdf
Cay Dollerup. Teaching Translation and Interpreting: Training Talent and Experience / Cay Dollerup, Anne Loddegaard (eds). – Amsterdam: John Benjamins B. V., 1991. – 344 p. CNN. [Electronic resource]. – Access mode: http://edition.cnn.com/
Kriston A. The Importance of Memory Training in Interpretation / A. Kriston // Professional Communication and Translation Studies. – 2012. – 5 (1–2). – P. 79–86. Practice of Simultaneous Interpreting. [Electronic resource] – Access mode : http://elr.tnpu.edu.ua/course/view.php?id=2284
Speech Repository II. [Electronic resource] – Access mode: http://ec.europa.eu/dgs/scic/cooperation-with-universities/speech_repository.htm
Tongue Twister. [Electronic resource] – Access mode: http://childhouse.net/html/Tongue-Twister/index.html
Vox Tranlatorum. [Electronic resource] – Access mode : http://voxtran.net/ua/o-proekte/o-voxtran
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).