Технологія підготовки майбутнього вчителя музики до використання комп'ютерних технологій: організація та результати експерименту

Автор(и)

  • Ярослава Топорівська Асистент кафедри музикознавства та методики музичного мистецтва ТНПУ імені Володимира Гнатюка, Україна

Ключові слова:

технологія підготовки майбутнього вчителя музики, комп’ютерні технології, критерії і показники визначення рівнів готовності, результати експерименту

Анотація

Висвітлено технологію підготовки майбутнього вчителя музики до використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності, зокрема, її діагностико-цільовий, змістовий і процесуальний компоненти. Охарактеризовано хід та результати формувального педагочного експерименту, який передбачав практичну реалізацію кожного із названих компонентів цієї технології, запровадження елективної навчальної дисципліни «Музична інформатика» в навчальний процес експериментальних груп. Показано динаміку зростання показників і рівнів сформованості готовності майбутніх учителів музики до використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності.

Посилання

Бондаренко А. І. Музична інформатика: навч. посібник /А. І. Бондаренко, В. Д. Шульгіна. – К.: НАКККІМ, 2011. – 190 с.

Грабарь М. И. Применение математической статистики в педагогических исследованиях: непараметрические методы / М. И. Грабарь, К. А. Краснянская. – М.: Педагогика, 1977. – 136 с.

Дибкова Л. М. Інформатика і комп’ютерна техніка: нав. посібник / Л. М. Дибкова.– 3-є вид., доп. – К.: Академвидав, 2011. – 464 с.

Кремень В. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті і формування інформаційного суспільства / В. Кремень // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2006. – № 6. – С. 4–8.

Чайка В. М. Основи дидактики: навч. посібник / В. М. Чайка. – К.: Академвидав, 2011. – 240 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Топорівська, Я. (2016). Технологія підготовки майбутнього вчителя музики до використання комп’ютерних технологій: організація та результати експерименту. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (2), 36–41. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/65055