Навчальні проекти як засіб застосування знань у практичній діяльності майбутніх інженерів-педагогів

Автор(и)

  • Іван Цідило Кандидат педагогічних наук, докторант кафедри педагогіки ТНПУ імені Володимира Гнатюка, Україна

Ключові слова:

професійна освіта, навчальний процес, діяльність, об’єкт діяльності, активність, навчальний проект

Анотація

Висвітлено проблему застосування знань у практичній діяльності інженерів-педагогів. На основі загальної цілісної структури діяльностівстановлено, що провідним її видом є перетворювальна діяльність, яка повинна відбуватися на основі засвоєння усіх існуючих видів діяльності в єдності. Як засіб застосування теоретичних знань у практичній діяльності запропоновано в організації навчального процесу вищого навчального закладу (ВНИЗ використовувати три рівні навчальних проектів залежно від активності і поставленої мети діяльності.

Посилання

Курова Н. Н. Проектная деятельность в развитой информационной среде образовательного учреждения: учеб. пособие для системы доп. проф. образования / Н. Н. Курова. – М.: Федерация Интернет образования, 2002. – 64 с.

Малыгина О. А. Формирование основ профессиональной мобильности в процессе обучения высшей математике / О. А. Малыгина. – М.: Книжный дом «ЛИБРОКОМ», 2010. – 368 с.

Новиков А. М. Методология / А. М. Новиков, Д. А. Новиков. – М.: СИН-ТЕГ, 2007. – 668 с.

Новиков А. М. Процесс и методы формирования трудовых умений / А. М. Новиков. – М.: Высшая школа, 1986. – 288 с.

Попков В. А. Теория и практика высшего профессионального образования / В. А. Попков, А. В. Коржуев. – М.: Академический проект, 2004. – 430 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Цідило, І. (2016). Навчальні проекти як засіб застосування знань у практичній діяльності майбутніх інженерів-педагогів. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (2), 48–53. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/65060