Адаптивне навчання студентів та його структура

Автор(и)

  • Тетяна Опалюк Асистент кафедри соціальної педагогіки і практичної психології Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Україна

Ключові слова:

адаптація, адаптивне навчання, адаптивні процеси, адаптивна функція, суб’єкт-суб’єктна взаємодія

Анотація

Визначено сутність та структуру адаптивного навчання студентів. Адаптивне навчання трактується як головний механізм компетентнісного, особистісно-орієнтованого навчання, в основі якого – взаємодія досвідів викладача та студента як значущих суб’єктів взаємодії. Структурування адаптивного процесу в навчанні дало можливість визначити домінанти, врахування яких сприятиме оптимізації адаптивних процесів у навчанні, системі професійної підготовки вчителя.

Посилання

Бандура А. Теория социального научения / А. Бандура. – СПб.: Евразия, 2000. – 320 с.

Чайка В. Г. Особенности социально-психологической адаптации студентов к обучению в вузе / В. Г. Чайка // Инновации в образовании. – 2002. – № 2. – С. 35–41.

Семиченко В. А. Психологічна структура педагогічної діяльності : навч. посібники / В. А. Семиченко, В. С. Заслуженюк. – К.: Видав.-поліграф. центр «Київський університет», 2001. – Ч. І. – 217 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Опалюк, Т. (2016). Адаптивне навчання студентів та його структура. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (2), 57–62. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/65063