Моделювання процесу навчання читання англомовної періодики

Автор(и)

  • Тетяна Глушко Аспірантка кафедри західних та східних мов і методів їх викладання Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського, Україна

Ключові слова:

стандартна лексика, експресивна лексика, рецептивна активність, репродуктивна активність, продуктивна активність, мовленнєві вміння читання

Анотація

Розглянуто науково обґрунтований процес навчання читання англомовної періодики в усіх його компонентах, що послідовно розвиваються, та форму взаємозв’язку структурних елементів у навчанні читання. Цей процес подано у вигляді кількох взаємопов’язаних і взаємозумовлених моделей: 1) моделі процесу набуття знань стандартної й експресивної лексики; 2) моделі процесу формування навичок вживання цієї лексики; 3) моделі розвитку вмінь читання різнорівневих за ступенем лінгвістичного різновиду текстів.

Посилання

Богатырев А. И. Моделирование в теории развивающего образования / А. И. Богатырев, И. М. Устинова. – М.: Просвещение, 2006.

Дахин А. Н. Педагогическое моделирование / А. Н. Дахин. – М., 2001.

Ногель Э.. Теорема Геделя / Э. Нагель, Дж. Р. Ньюмен. – М.: Красанд, 2010.

Успенский В. А. Теорема Геделя о неполноте / В. А. Успенский. – М.: Наука, 1982.

##submission.downloads##

Як цитувати

Глушко, Т. (2016). Моделювання процесу навчання читання англомовної періодики. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (2), 96–103. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/65097