Діагностика рівня сформованості граматичної компетенції у процесі вивчення англійської мови після німецької
Ключові слова:
граматична компетентність, критерій, друга іноземна мова, вмінняАнотація
Представлено результати дослідження рівня сформованості граматичної компетентності (ГК) у процесі вивчення англійської мови як другої іноземної. Встановлено критерії оцінювання рівня сформованості ГК та їх показники. Розглянуто структуру та сутність ГК на високому рівні. Описано результати передекспериментального дослідження рівня сформованості ГК у процесі навчання англійської мови після німецької майбутніх філологів. Визначено початковий рівень ГК у студентів експериментальних та контрольних груп.
Посилання
Виробничі функції; типові задачі діяльності та вміння учителя іноземних мов (спеціальність) / Кол. авторів під кер. С. Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт; 1999. – 96 с.
Вовк О. І. Формування англомовної граматичної компетенції у майбутніх учителів в умовах інтенсивного навчання: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / О. І. Вовк. – К.; 2008. – 335 с.
Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення; викладання; оцінювання / Наук. ред. укр. видання д-р пед. наук; проф. С. Ю. Ніколаєва. – К.: Ленвіт; 2003. – 273 с.
Контроль речевых умений в обучении иностранным языкам в средней школе / ред. В. С Цетлин. – М.: Просвещение; 1970. – 119 с.
Орловська Л. К. Формування граматичної компетенції в усному мовленні на засадах інтегрованого навчання у майбутніх учителів англійської мови: дис. …канд. пед. наук: 13.00.02 / Л. К. Орловська. – К.; 2010. − 278 с.
Пассов Е. И. Основы методики обучения иностранным языкам / Е. И. Пассов. – М.: Русский язык; 1977. – 216 с.
Стеченко Т. О. Формування професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції майбутніх філологів: дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. О. Стеченко. – К.; 2004. – 200 с.
Типова програма з англійської мови як другої іноземної мови для університетів (спеціальність «Мова і література») / укл. І. Ф. Буфан; І. Є. Гущина; В. О. Коломієць; А. В. Моренцова; Т. Є. Шеченко; Н. П. Яхно. – К.; 2003. – 81 с.
Bachman L. F. Fundamental Consideration in Language Testing / L. F. Bachman. – 3-d impression. – Oxford University Press; 1995. – 408 p.
Brown G. Principles of Language Learning and Teaching / G. Brown. – 2 nd ed. – San Francisco: San Francisco State University; 1987. – 277 p.
Byrne D. Teaching Oral English / D. Byrne. – London: Longman; 1986. – 104 p.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).