Проблема психолого-педагогічного інструментарію формування творчої особистості

Автор(и)

  • Степан Пальчевський Професор кафедри загальної і соціальної педагогіки та управління освітою Рівненського державного гуманітарного університету, Україна

Ключові слова:

творчість, педагогіка евристики, стратегії творчого пошуку, проблема, інтуїція

Анотація

Розглядаються форми і методи стратегіальної організації свідомості та настановлення на творчість не лише у навчанні, а й в інших сферах життєдіяльності людини. Акцентується увага на необхідності подолання особистістю сугестивних комплексів, які є внутрішньою перепоною на шляху вирішення нею ускладнених творчих завдань. Розкриваються сутність і виховне значення стратегій творчого пошуку «Альпініст», «Квадратики», «Поезія», що побудовані на емоційно-образній основі.

Посилання

Дункер К. Психология продуктивного (творческого) мышления / К.Дункер // Психология мышления: сб. переводов /под. ред. А. М. Матюшкина. – М.: Педагогика; 1965. – 234 с.

Лукаш В. Педагогіка евристики / В. Лукаш // Рідна школа. – 2002. – № 8–9. – С. 7–9.

Эфроимсон В. П. «Божий дар» или естественный феномен? / В. П. Эфроимсон // Народное образование. – 1991. – № 3. – С. 130–135.

Психология: словарь / под. общ. ред А. В. Петровского; М. Г. Ярошевского. – М.: Политиздат; 1990. – 494 с.

Каструбин Э. М. Ключ к тайнам мозга / Э. М. Каструбин. – М.: Триада; 1995. – 215 с.

Франкл В. Человек в поисках смысла / В. Франкл. – М.: Прогресс; 1990. – 368 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Пальчевський, С. (2016). Проблема психолого-педагогічного інструментарію формування творчої особистості. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (2), 137–141. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/65129