Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх дизайнерів одягу

Автор(и)

  • Зінаїда Бакум Професор, завідувач кафедри інженерної педагогіки та мовної підготовки ДВНЗ «Криворізький національний університет»., Україна
  • Лілія Саприкіна Викладач кафедри декоративно-прикладного мистецтва та дизайну Криворізького педагогічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет», Україна

Ключові слова:

Професійна компетентність, майбутній дизайнер одягу, педагогічні умови, дизайн-освіта

Анотація

На основі аналізу й узагальнення наукової інформації розглянуто комплекс педагогічних умов щодо формування професійної компетентності майбутніх дизайнерів одягу у процесі вивчення фахових дисциплін. Обґрунтовано специфіку таких педагогічних умов:  позитивна навчальна мотивація майбутніх дизайнерів одягу через залучення їх до проектної діяльності; розвиток самостійної і творчої діяльності студентів у процесі навчання у творчих майстернях; взаємозв’язок  компетентнісного, системного та діяльнісного підходів під час вивчення фахових дисциплін.

Посилання

Бакум З. П. Модернізація методів навчання української мови / З. П. Бакум // Складні питання вузівського курсу української мови: зб. наук. праць. – Кривий Ріг, 2002.– С. 6–10.

Загуменнов Ю. Особистісно зоріентовані технології в освіті / Ю. Загуменнов, Л. Шелкович, Г. Шварц // Підручник для директора. – 2005. – С. 36–47.

Зимняя И. А. Социальная работа как профессиональная деятельность / И. А. Зимняя // Социальная работа. – М., 1992. – Вып. 2– С. 32–37.

Сисоєва С. О. Теоретичні і методичні основи підготовки вчителя до формування творчої особистості учня: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04 / С. О. Сисоєва . – К., 1997. – 428 с.

Сопільняк М. М. Педагогічні засади організації діяльності дозвіллєвої творчої майстерні студентів вищих мистецьких навчальних закладів: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.06 / М. М. Сопільняк. – К., 2006. – 20 с.

Фалько В. П. Формирование художественно-проектной компетенции педагога профессионального обучения в области дизайна: дис. … канд. пед. наук: 13.00.08 / В. П. Фалько. – Екатеринбург, 2009. – 188 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Бакум, З., & Саприкіна, Л. (2016). Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх дизайнерів одягу. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (1), 44–49. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/65228