Застосування технології критичного мислення при вивченні іноземної мови у вищій школі

Надія Бреславець

Анотація


Здійснено теоретичний аналіз формування навичок теоретичному аналізу формування навичок та застосування технології критичного мислення при вивченні іноземної мови у ВНЗ. Висвітлено сутність, фази і стадії технології критичного мислення, обґрунтовано методику її застосування. Встановлено, що впровадження навичок технології критичного мислення сприяє зростанню ефективності вивчення іноземної мови, активізує роботу студентів у досягненні власних навчальних цілей, зумовлює перемислення викладачами сутності  оновленого педагогічного процесу.


Ключові слова


Компетентнісна освітня модель; критичне мислення; активні методи навчання

Повний текст:

PDF

Посилання


Заболотська О. Формування та розвиток студента як індивідуальності / О. Заболотська // Вища освіта України. – 2005. – № 2. – С. 93–95

Пометун О. І. Компетентнісний підхід – найважливійший орієнтир розвитку сучасної освіти / О. І. Пометун. – К.: Рідна школа. – 2005. – № 1. – С. 65–69.

Халперн Д. Психология критического мышления / Д. Халперн. – СПб.: Питер, 2000. – 512 с.

Boyer E. L. High school: A report on secondary education in America / E. L. Boyer. – New York, 1983. – 193 p.

The Inventive Thinking Curriculum Project. An outreach program of the United States Patent and Trademark Office. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.uspto.gov/web/offices/ac/ahrpa/opa/projxl/invthink/invthink.htm

Taylor M. L. Generation Next: Today’s postmodern student-meeting, teaching and serving / M. L. Taylor. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.taylorprograms.org/


Пристатейна бібліографія ГОСТ




Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2014 Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons

Твір "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка", створений Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна.