Сучасні дослідження формування у майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні

Автор(и)

  • Юлія Гудима Київський національний лінгвістичний університет, Україна

Ключові слова:

Навчально-стратегічна компетентність, діалогічне мовлення, комунікативна здатність, майбутні вчителі англійської мови, компоненти навчально-стратегічної компетентності

Анотація

Розглянуто провідні зарубіжні дослідження навчально-стратегічної компетентності. Проаналізовано сучасний стан її формування загалом та в діалогічному мовленні майбутніх учителів англійської мови зокрема. Сформульовано й описано поняття і структуру навчально-стратегічної компетентності. Визначено компоненти комунікативної здатності до вживання іноземної мови та її складові: оцінювання, планування і виконання діяльності.

Посилання

Alibali M. W. Gesture and the process of speech production: We think therefore we gesture / Alibali M. W., Kita S., Young A. // Language and Cognitive Processes. – 2000. – № 15. – P. 593–612.

Bachman L. Constructing measures and measuring constructs / L. Bachman, B. Harley, J. Cummins and others // The development of second language proficiency. – Cambridge : Cambridge University Press, 1990. – P. 84–107.

Bachman L. Fundamental сonsiderations in language testing / Lyle F. Bachman. – Oxford: Oxford University Press, 1990. – 408 р.

Bachman L. Language testing – SLA research / L. Bachman, A. Cohen // Interfaces between second language acquisition and language testing research. – Cambridge: Cambridge University Press, 1998. – 202 p.

Bachman L. Language testing in practice / L. Bachman, A. Palmer. – Oxford: Oxford University Press, 1996. – 377 p.

Canale M. Theoretical bases of communicative approaches to second-language teaching and testing / M. Canale, M. Swain // Applied Linguistics. – 1980. – № 1. – P. 1–47.

Cyr P. Les stratégies d´apprentissage / Paul Cyr. P.: CLE International, 1998. – 181 p.

Dictionnaire actuel de l’éducation / R. Legendre. – Monréal/P.: Guérin/Eska, 1993. – 1044 p.

Dictionnaire alphabétique et analogique de la langue française / Le Petit Robert / P. Rober. – P.: Société du Nouveau Littré, 1989. – 1952 p.

Duquette L. La créativité dans les pratiques communicatives / L. Duquette // Pédagogie de la communication dans l’enseignement d’une language étrangere. – Bruxelles: Boec, 1988. – P. 86–90.

Larsen-Freeman D. Second language acquisition research: staking out the territory / Larsen-Freeman D. TESOL Quarterly, 1991. – № 25/2. – P. 315 350

Cook V. Second language learning and language teaching / Cook V. – L.: Edward Arnold, 2001. – 262 p.

McCafferty S. Nonverbal Expressions and L2 Private Speech / S. McCafferty // Applied Linguistics. – 1998. – № 19. – P. 73–96.

McNeill D. Hand and Mind / D. McNeill. – Chicago: Chicago University Press, 1992. – 423 p.

Multidictionnaire des difficulties de la langue française / M.-É. De Viller. – Québec: Éditions Québec / Amérique, 1992. – 1568 p

O’Malley J. M. Learning strategy applications with students of English as a foreign language / J. M. O’Malley, A. U. Chamot // TESOL Quarterly, 1985. – P. 557–584.

Oxford R. L. Language Learning Strategies: what every teacher should know / Oxford R. L. – Boston: Heinle&Heinle, 1990. – 341 p.

Skehan P. A Cognitive Approach to Language Learning / P. Skehan. – Oxford: Oxford University Press, 1998. – 324 p.

Stern H. H. Fundamental Concepts of Language Teaching / H. H. Stern. – Oxford: Oxford University Press, 1983. – 582 p. Tardif J. Pour un enseignement stratégique: l’apport de la psychologie cognitive / J. Tardif. – Montréal: Éditions Logiques, 1992. – 474 p.

Wenden A. L. Learner strategies in language learning / Wenden A. L., Rubin J. – Cambridge: Cambridge University Press, 1987. – 181 p.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гудима, Ю. (2016). Сучасні дослідження формування у майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (1), 126–132. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/65257