Сучасні дослідження формування у майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні
Ключові слова:
Навчально-стратегічна компетентність, діалогічне мовлення, комунікативна здатність, майбутні вчителі англійської мови, компоненти навчально-стратегічної компетентностіАнотація
Розглянуто провідні зарубіжні дослідження навчально-стратегічної компетентності. Проаналізовано сучасний стан її формування загалом та в діалогічному мовленні майбутніх учителів англійської мови зокрема. Сформульовано й описано поняття і структуру навчально-стратегічної компетентності. Визначено компоненти комунікативної здатності до вживання іноземної мови та її складові: оцінювання, планування і виконання діяльності.
Посилання
Alibali M. W. Gesture and the process of speech production: We think therefore we gesture / Alibali M. W., Kita S., Young A. // Language and Cognitive Processes. – 2000. – № 15. – P. 593–612.
Bachman L. Constructing measures and measuring constructs / L. Bachman, B. Harley, J. Cummins and others // The development of second language proficiency. – Cambridge : Cambridge University Press, 1990. – P. 84–107.
Bachman L. Fundamental сonsiderations in language testing / Lyle F. Bachman. – Oxford: Oxford University Press, 1990. – 408 р.
Bachman L. Language testing – SLA research / L. Bachman, A. Cohen // Interfaces between second language acquisition and language testing research. – Cambridge: Cambridge University Press, 1998. – 202 p.
Bachman L. Language testing in practice / L. Bachman, A. Palmer. – Oxford: Oxford University Press, 1996. – 377 p.
Canale M. Theoretical bases of communicative approaches to second-language teaching and testing / M. Canale, M. Swain // Applied Linguistics. – 1980. – № 1. – P. 1–47.
Cyr P. Les stratégies d´apprentissage / Paul Cyr. P.: CLE International, 1998. – 181 p.
Dictionnaire actuel de l’éducation / R. Legendre. – Monréal/P.: Guérin/Eska, 1993. – 1044 p.
Dictionnaire alphabétique et analogique de la langue française / Le Petit Robert / P. Rober. – P.: Société du Nouveau Littré, 1989. – 1952 p.
Duquette L. La créativité dans les pratiques communicatives / L. Duquette // Pédagogie de la communication dans l’enseignement d’une language étrangere. – Bruxelles: Boec, 1988. – P. 86–90.
Larsen-Freeman D. Second language acquisition research: staking out the territory / Larsen-Freeman D. TESOL Quarterly, 1991. – № 25/2. – P. 315 350
Cook V. Second language learning and language teaching / Cook V. – L.: Edward Arnold, 2001. – 262 p.
McCafferty S. Nonverbal Expressions and L2 Private Speech / S. McCafferty // Applied Linguistics. – 1998. – № 19. – P. 73–96.
McNeill D. Hand and Mind / D. McNeill. – Chicago: Chicago University Press, 1992. – 423 p.
Multidictionnaire des difficulties de la langue française / M.-É. De Viller. – Québec: Éditions Québec / Amérique, 1992. – 1568 p
O’Malley J. M. Learning strategy applications with students of English as a foreign language / J. M. O’Malley, A. U. Chamot // TESOL Quarterly, 1985. – P. 557–584.
Oxford R. L. Language Learning Strategies: what every teacher should know / Oxford R. L. – Boston: Heinle&Heinle, 1990. – 341 p.
Skehan P. A Cognitive Approach to Language Learning / P. Skehan. – Oxford: Oxford University Press, 1998. – 324 p.
Stern H. H. Fundamental Concepts of Language Teaching / H. H. Stern. – Oxford: Oxford University Press, 1983. – 582 p. Tardif J. Pour un enseignement stratégique: l’apport de la psychologie cognitive / J. Tardif. – Montréal: Éditions Logiques, 1992. – 474 p.
Wenden A. L. Learner strategies in language learning / Wenden A. L., Rubin J. – Cambridge: Cambridge University Press, 1987. – 181 p.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).