Іншомовна освіта США: полікультурні засади

Ірина Білецька

Анотація


Розглянуто різні підходи до трактування поняття «полікультурна освіта». Оґрунтовано авторське бачення цієї категорії та виокремлено провідні полікультурні засади здійснення іншомовної освіти у середніх навчальних закладах США: ефективна мовна освіта безпосередньо детермінована політикою на національному, регіональному та місцевому рівнях; формування нової парадигми освіти з іноземних мов, переосмислення функцій іноземної мови; модернізація змісту шкільної іншомовної освіти; вироблення власної політики полікультурної освіти шкільним округом загалом і навчальним закладом, керуючись культурними, етнічними особливостями округу в цілому та навчального закладу зокрема; раннє вивчення іноземних мов; інтегрування двомовного навчання, яке є одним із найважливіших шляхів здійснення полікультурної освіти.


Ключові слова


Іншомовна освіта; США; полікультурність; середня школа

Повний текст:

PDF

Посилання


Гаганова О. К. Поликультурное образование в США: теоретические основы и содержание / О. К .Гаганова // Педагогика. – 2005. – № 1. – С. 86–95.

Дмитриев Г. Д. Теоретико-практические аспекты многокультурного образования в США / Г. Д. Дмитриев // Педагогика. – 1999. – № 7. – С. 107–117.

Дмитриев Г. Д. Многокультурность как дидактический принцип / Г. Д. Дмитриев // Педагогика. – 2000. – № 10. – С. 3–11.

Литвинов О. І. Двомовний аспект полікультурної освіти у школах США / О. І. Литвинов. // Педагогіка і психологія. – 1998. – № 4. – С. 119–127.

Малькова З. А. Тринадцать лет спустя: американская школа-96 / З. А. Малькова // Педагогика. – 1996. – № 5. – С. 102–110.

Наушабаева С. У. Проблема поликультурного образования в американской педагогике (анализ концепции Д.Бэнкса) / С. У. Наушабаева // Педагогика. – 1993. – № 1. – С. 104–110.


Пристатейна бібліографія ГОСТ




Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2014 Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons

Твір "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка", створений Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна.