Кейс-метод як засіб активізації навчального процесу майбутніх економістів

Автор(и)

  • Олександр Вашків Доцент кафедри економіки підприємств і корпорацій Тернопільського національного економічного університету., Україна
  • Леся Вашків Доцент кафедри історії української літератури ТНПУ імені Володимира Гнатюка., Україна

Ключові слова:

Кейс-метод, ситуаційна вправа, соціальна відповідальність бізнесу

Анотація

Розглядаються практичні аспекти застосування кейс-методу у процесі вивчення питань соціальної відповідальності бізнесу. Деталізується ситуаційна вправа на рівні її складових елементів. Характеризуються  особливості кейс-методу та його переваги у порівнянні з традиційними формами навчання. Пропонується сценарій конкретної ситуаційної вправи «Хліб наш насущний», підготовлений в результаті участі авторів у державній програмі «Українська ініціатива», за якою передбачалось стажування на підприємствах Німеччини.

Посилання

Драйден Ґ. Революція в навчанні; пер. з англ. М. Товкало / Ґордон Драйден, Джаннетт Вос. – Львів: Літопис, 2011. – 544 с.

Конащук В. Українська бізнес-освіта: чи є межа для наслідування західного досвіду? / В. Конащук // Ситуаційна методика навчання: український досвід / Упор. О. Сидоренко, В. Чуба. – К.: Центр інновацій та розвитку, 2001. – С. 13–18.

Менеджмент: Ситуаційні вправи : навч. посіб. / упоряд. О. І. Сидоренко, П. С. Редько. – К.: Навч.-метод. центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2004. – 568 с.

Патерик Києво-Печерський / Упоряд., адаптувала укр. мовою І. Жиленко; відп. ред. В. Колпакова. – К.: Вид. дім «КM Academia», 1998. – 348 с.

Петрова І. Методика розвитку мислення і практичних навичок / І. Петрова, А. Венгер // Ситуаційна методика навчання: український досвід / Упор. О. Сидоренко, В. Чуба. – К.: Центр інновацій та розвитку, 2001. – С. 10–12.

Ситуаційна методика навчання: теорія і практика / Упор. О. Сидоренко, В. Чуба. – К.: Центр інновацій та розвитку, 2001. – 256 с.

Сухомлинський В. О. Сто порад учителеві // В. О. Сухомлинський. Вибрані твори: В 5 т. – Т. 2. – К.: Рад. школа, 1976. – С. 419–654.

Фрейре П. Формування критичної свідомості; з англ. переклав О. Дем’янчук / Пауло Фрейре. – К.: Юніверс, 2003. – 176 с.

Мескон М. Основы менеджмента; пер. с англ. общ. ред. Л. И. Евенко / Майкл Мескон, Майкл Альберт, Франклин Хедоури. – М.: Дело, 1992. – 702 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Вашків, О., & Вашків, Л. (2016). Кейс-метод як засіб активізації навчального процесу майбутніх економістів. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (1), 192–196. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/65381