Лінгводидактична модель інтегрованого навчання англомовного презентаційного мовлення технічного обладнання майбутніх інженерів-енергетиків

Автор(и)

  • Раїса Мартинова Професор кафедри східних та європейських мов і методів їх викладання ПУНПУ імені Н. Д. Ушинського, членкореспондент НАПН України., Україна
  • Оксана Попель Викладач кафедри іноземних мов Одеської національної академії харчових технологій., Україна

Ключові слова:

Лінгводидактична модель, синтезовані цілі навчання, синтезовані елементи предметів навчання, синтезовані компоненти змісту навчання, синтезовані методи навчання, синтезовані засоби навчання

Анотація

Обґрунтована необхідність розгляду англійської мови не як навчального предмета, а як засобу отримання і викладу знань з професійної дисципліни «Холодильні машини і установки». Розроблено лінгводидактичну модель, що представляє взаємозв’язок синтезованих цілей, елементів, предметів, компонентів змісту, а також методів, засобів і результатів навчання англомовного презентаційного мовлення майбутніх інженерів-енергетиків.

Посилання

Мартинова Р. Ю. Сутність і структура процесуальної інтеграції професійної та іншомовної мовленнєвої діяльності / Р. Ю. Мартинова // Науковий вісник міжнародного гуманітарного університету. – 2012 – № 4. – С. 63–69

Синица И. Е. Психология письменной речи учащихся / И. Е. Синица – К.: Рад. школа, 1976. – 168 с.

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К.: Либідь, 1997. – 374 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мартинова, Р., & Попель, О. (2016). Лінгводидактична модель інтегрованого навчання англомовного презентаційного мовлення технічного обладнання майбутніх інженерів-енергетиків. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (1), 106–114. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/65685