Експериментальна перевірка методики формування англомовної лексичної компетенції майбутніх фахівців безпеки життєдіяльності

Автор(и)

  • Вікторія Терещук Викладач кафедри іноземних мов і технічного перекладу Львівського державного університету безпеки., Україна

Ключові слова:

Англомовна лексична компетенція, віртуальне навчальне середовище, методичний експеримент, майбутній фахівець безпеки життєдіяльності

Анотація

Описано методичний експеримент, в ході якого за допомогою статистичного критерію Стьюдента (t) перевірено гіпотезу про незначну відмінність між рівнями сформованості англомовної лексичної компетенції у студентів експериментальної та контрольної груп. Проаналізовано результати експериментального навчання та підтверджено, що розроблена методика формування англомовної лексичної компетенції майбутніх фахівців безпеки життєдіяльності в умовах віртуального навчального середовища є ефективною.

Посилання

Барковський В. В. Теорія ймовірностей та математична статистика / В. В. Барковський, Н.В. Барковська, О. К. Лопатін. – К.: Центр навч. л-ри, 2006. – 424 с.

Гурвич П. Б. Теория и практика эксперимента в методике преподавания иностранных языков / П.Б. Гуревич. – Владимир: Владимир. гос. пед. ин-т, 1980. – 104 с.

Мокрєєва Н. Г. Про вплив контексту на розуміння незнайомої лексики при читанні / Н. Г.Мокрєєва // Методика викладання іноземних мов: Респ. наук.-метод. збірник. – 1970. – Вип. 5. – C. 119–123.

##submission.downloads##

Як цитувати

Терещук, В. (2016). Експериментальна перевірка методики формування англомовної лексичної компетенції майбутніх фахівців безпеки життєдіяльності. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (1), 133–138. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/65687