ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Yuliya Slovynska Житомирський державний університет ім. І. Франка, Україна
  • Anatoliy Franovskyy Житомирський державний університет ім. І. Франка, Україна
  • Stanislav Mykhaylenkо Житомирський державний університет ім. І. Франка, Україна

Ключові слова:

педагогічні програмні засоби, електронні програми Gran, вчитель інформатики

Анотація

Вказано, що впровадження педагогічних програмних засобів навчання є актуальним в умовах модернізації системи освіти України. Здійснено аналіз поняття «педагогічні програмні засоби навчання», а також спробу його узагальнення та уточнення. Обґрунтовано доцільність використання педагогічних програмних засобів у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики. Розглянуто та здійснено порівняльну характеристику існуючих педагогічних програмних засобів з дидактичної та функціональної точок зору. Досліджено комплект електронних програм Gran (Gran1, Gran-2D, Gran-3D) та доведено доцільність їх використання у вищій школі. Окреслено переваги використання педагогічних програмних засобів навчання майбутніми учителями інформатики у своїй подальшій професійно-педагогічній діяльності. 

Біографії авторів

Yuliya Slovynska, Житомирський державний університет ім. І. Франка

аспірантка

Anatoliy Franovskyy, Житомирський державний університет ім. І. Франка

кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри алгебри та геометрії

Stanislav Mykhaylenkо, Житомирський державний університет ім. І. Франка

кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри прикладної математики та інформатики

Посилання

Vinnychenko Ye. F. Deyaki osoblyvosti geometrychnyx peretvoren v programi GRAN 2D [Some features geometric transformation program GRAN 2D] / Ye. F. Vinnychenko, A. O. Kostyuchenko // Naukovyj chasopys NPU imeni M. P. Dragomanova. Seriya # 2. Kompyuterno-oriyentovani systemy` navchannya: zb. nauk. pracz`, 2007. – # 5 (12). – S. 114–120.

Elektronni zasoby navchannya [E-learning tools] / Rozrobleno Kompaniyeyu SMIT za finansovoyi pidtrymky Ministerstva osvity i nauky Ukrayiny` v ramkax Derzhavnoyi programy «Informacijni ta komunikacijni texnologiyi v osviti i nauci» v 2007–2008 rr. [Elektronnyj resurs] – Rezhym dostupu: http://www.eleaming-pto.gov.ua.

Zhaldak M. I. Kompyuter na urokax geometriyi: posibnyk dlya vchyteliv [Computer lessons in geometry: A Guide for Teachers] / M. I. Zhaldak, O. V. Vityuk. – K.: RNNCz «DINIT», 2004 – 168 s.

Zhaldak M. I. Kompyuterno-oriyentovani zasoby navchannya matematyky, fizyky, informatyky: posibnyk dlya vchyteliv [Computer-oriented means of teaching mathematics, physics, computer science: a guide for teachers] / M. I. Zhaldak, V. V. Lapinskyj, M. I. Shut. – K.: NPU im. M. P. Dragomanova, 2004. – 182 s.

Zhaldak M. I. Matematyka z kompyuterom: posibnyk dlya vchyteliv [Mathematics with Computer: A Guide for Teachers] / M. I. Zhaldak, Yu. V. Goroshko, Ye. F. Vinnychenko. –. K.: NPU im. M. P. Dragomanova, 2008. – 280 c.

Rakov S. A. Komp`yuternыe эksperymentы v geometry [Computer experiments in geometry] / S. A. Rakov, V. P. Gorox. – Xarkiv: MP «Regionalnyj centr novyx informacijnyx texnologij», 1996. – 176 s.

Skafa O. Kompyuterno-oriyentovani urokyv evrystychnomu navchanni matematyky: navch.-metod. posibnyk [Computer-oriented problem-solving lessons in mathematics education: Teach method. manual] / O. Skafa, O. Tutova. – Doneczk: Veber, 2009. – 320 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-01

Як цитувати

Slovynska, Y., Franovskyy, A., & Mykhaylenkо S. (2016). ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (1), 44–50. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/81975