ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО СТАРШОКЛАСНИКІВ У НАВЧАННІ ЗА ТЕХНОЛОГІЧНИМ ПРОФІЛЕМ
Ключові слова:
методика індивідуального підходу, диференційовані завдання, старшокласник, технологічний профільАнотація
Розглянуто особливості методики реалізації індивідуального підходу до учнів у процесі навчання старшокласників за технологічним профілем, основними етапами якої є: вивчення індивідуальних особливостей учнів; групування учнів 10–11 класів; застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та комплексу засобів диференційованого навчання. Наведено приклади диференційованих завдань для різних етапів навчальної діяльності старшокласників: повідомлення вчителем навчального матеріалу; контролю навчальних досягнень; самостійного опрацювання навчального матеріалу учнями; виконання практичних (лабораторно-практичних) робіт; виготовлення виробів; виконання творчих проектів.
Посилання
Bespalko V. P. Slagaemye pedagogicheskoy tekhnologii [The terms of educational technology], – M.: Pedagogy, 1989. – 192 p.
Proektno-tekhnologhichna dijaljnistj uchniv na urokakh trudovogho navchannja: teorija i metodyka: Monoghrafija [Design and technological activity of pupils at lessons of labor studies: Theory and Methods], – K.: Scientific world, 2003. – 172 p.
Tereshhuk G. V. Individualizacija trudovogo obuchenija.: didakticheskij aspekt; pod red. V. A. Poljakova [individualization of labor education: didactic aspect], – M.: In-t PSM RAO, 1993. –200 p.
Urusjkyj A. V. Realizacija indyvidualjnogho pidkhodu do navchannja starshoklasnykiv za tekhnologhichnym profilem zasobamy kompjuternykh tekhnologhij [Implementation of individual approach to teaching high school students for the technological profile by means of computer technology]. [Elektronnyj resurs] Narodna osvita : elektron. nauk. fakh. vyd., – K., 2016 – Vol. 1 (28). – Access to the journal.: http://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=3869.
Cidylo I. M. Dydaktychni umovy indyvidualizaciji trudovogho navchannja uchniv 8-9 klasiv zasobamy informacijnykh tekhnologhij: avtoref. dys... kand. ped. nauk: 13.00.02 [Didactic conditions of individualization of labor education students 8-9 grades by means of information technologies], – K., 2006. – 20 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Andriy Uruskyi
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).