ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АКМЕОЛОГІЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

  • Tetyana Dereka Київський університет ім. Б. Грінченка, Україна

Ключові слова:

акме-середовище, акмеологічний підхід, освітнє середовище, професійна підготовка, фізичне виховання, SWOT-аналіз

Анотація

Проаналізовано акмеологічний підхід до неперервної професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання. Охарактеризовано особливості створення розвивально-освітнього середовища в суачсному вищому навчальному закладі (ВНЗ). Визначено параметри оцінки ефективності освітнього середовища та його складових. Запропоновано модель системи педагогічної взаємодії суб’єктів освітнього простору Київського університету імені Бориса Грінченка. Наведено результати SWOT-аналізу оцінки ефективних сторін діяльності і можливостей корегування слабких сторін діяльності освітнього акме-середовища кафедри фізичної культури та спортивної майстерності цього університету як випускової кафедри зі спеціальності «Фізичне виховання».

Біографія автора

Tetyana Dereka, Київський університет ім. Б. Грінченка

кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент

Посилання

Vitvycjka S. S. Pidghotovka maghistriv osvity do innovacijnoji dijaljnosti: akmeologhichnyj pidkhid [Preparation of education masters to innovation activity: acmeological approach]. / Problemy osvity: zbirnyk naukovykh pracj. – Vyp. 84. – Zhytomyr – Kyjiv, 2015. S. 77-81.

Ghladkova V. M. Osnovy akmeologhiji [Acmeology basises]: Pidruchnyk / V. M. Ghladkova, S. D. Pozharsjkyj. – Ljviv: Novyj Svit-2000, 2011. – 320 s.

Dereka T. Gh. Formuvannja akmeologhichnoji kompetentnosti fakhivciv fizychnogho vykhovannja v procesi neperervnoji profesijnoji osvity [The physical education specialists’ acmeological competence formation in the process of continuous professional education] / Naukovyj Visnyk Donbasu, 2015. – # 4 – S. 54-62.

Dyba T. Gh. Suchasni aspekty formuvannja zmistu neperervnoji profesijnoji pidghotovky fakhivciv fizychnogho vykhovannja [The modern aspects of contents of lifelong physical education specialists’ training development] / Pedaghoghichnyj proces: teorija i praktyka, 2015. – #5–6 – S. 16–21.

Kuz’mina N. V. Fundamental’naja akmeologija kak vazhnejshij resurs processa povyshenija produktivnosti obrazovanija [The fundamental acmeology as a crucial resource of education process productivity increasing] / Problemi osvіti: zbіrnik naukovih prac’. – Vip. 84. – Zhitomir – Kiїv, 2015. S. – 14–20.

Martynenko S. M. Pedaghoghichna vzajemodija sub’jektiv osvitnjogho prostoru v akmeseredovyshhi vyshhogho navchaljnogho zakladu [The pedagogical interaction of educational environment subjects in higher education institution acmeo-surroundings] / Problemy osvity: zbirnyk naukovykh pracj. – Vyp. 84. – Zhytomyr – Kyjiv, 2015. S. 214–218.

Oghnev’juk V. O. Rozvytok v universytetsjkij osviti akme-kompetentnisnogho potencialu majbutnjogho fakhivcja [Development of future professional acme-competence potential in university education] / Akmeologhija – nauka KhKhI stolittja. Materialy III Mizhnarodnoji naukovo-praktychnoji konferenciji, 17-18 ljutogho 2011 roku. – Kyjiv, 2011. – S. 6–9.

Jaroshynsjka O. O. Osoblyvosti spryjmannja studentamy osvitnjogho seredovyshha profesijnoji pidghotovky v umovakh integhraciji do jevropejsjkogho osvitnjogho prostoru [The features of students’ perception of professional training educational environment in terms of integration into the European educational space] // Ghumanitarnyj visnyk. – Dodatok 1 do Vyp. 27. T.6. Tematychnyj vypusk «Vyshha osvita v Ukrajini v konteksti integhraciji do jevropejsjkogho prostoru» – Ghnozys, 2012. – S. 475–482.

SWOT-analiz – osnova formuvannja marketynghovykh strateghij: Navchaljnyj posibnyk [SWOT-analysis as basis of marketing strategies] / Za red. L. V. Balabanovoji. – 2-ghe vyd., vypr. i dop. – K.: Znannja, 2005. – 301 s.

Quennerstedt M., Larsson H. Learning movement cultures in physical education practice [Електронний ресурс] / M. Quennerstedt, H. Larsson // Sport, Education and Society. – Published online: 21 Jan 2015. – DOI: 10.1080/13573322.2014.994490. – Режим доступу: http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/13573322.2014.994490#

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-27

Як цитувати

Dereka, T. (2016). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АКМЕОЛОГІЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (3), 14–19. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/85983