ОСНОВНІ ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ВНЗ

Автор(и)

  • Valentyna Papushyna Хмельницький національний університет, Україна

Ключові слова:

естетична культура, діагностико-мотиваційний, когнітивно-лінгвокультурний, особистісно зорієнтований, діяльнісно-практичний етапи

Анотація

Задля успішного формування естетичної культури студентів запропоновано такі етапи роботи: діагностико-мотиваційний, когнітивно-лінгвокультурний, особистісно зорієнтований, діяльнісно-практичний. Розкрито методику вивчення базових естетичних знань та інтересів студентів, їх актуалізацію та наступний цілеспрямований розвиток через практичну діяльність. Розглянуто особистісно зорієнтовану роботу, самостійні й творчі види діяльності, інші новітні методи і методики формування лінгвокультурних та мистецтвознавчих знань у роботі з літературними текстами як в аудиторний, так і позааудиторний час, які доцільно використовувати на кожному з названих етапів. Встановлено, що створені в руслі акцентування на естетичні знання посібник та методичні матеріали спрямовують діяльність студентів, орієнтують у вивченні літератури в комплексі з іншими видами мистецтв.

Біографія автора

Valentyna Papushyna, Хмельницький національний університет

кандидат філологічних наук, доцент

Посилання

Harbuzenko L. Estetychna kul'tura osobystosti vchytelya v prostori kul'tur [Aesthetic culture of teacher’s personality in culture scope], Naukovi zapysky KDPU. Pedahohichni nauky, 2004, Edition 58, pp. 70–76.

Zyazyun I. A. Filosofiya pedahohichnoyi diyi [Philosophy of pedagogicalaction], Kiev, Cherkassy, publishing office ChNU by B. Khmelnitsky, 2008. 608 p.

Komenskij Ja. A. Velikaja didaktika [Great didactics], Moskow, Pedagogic, 1982, Vol. 1, 518 p.

Leksykon zahal'noho ta porivnyal'noho literaturoznavstva [Lexicon of general and comparative literary criticism], Chernivtsy, Zoloty Lytavri, 2001. 636 p.

Myropol's'ka N. Ye. Formuvannya khudozhn'oyi kul'tury uchniv zahal'noosvitn'oyi shkoly zasobamy mystetstva slova. Diss, dokt. ped. nauk [Forming of art culture of students of general school by facilities of word’s art], Kiev, 2003. 394 p.

Nakonechna O. P. Estetychne yak typ dukhovnosti [Aesthetic as a type of spirituality], Ryvne, Publishing house UNUWEN, 2002. 2001 p.

Pastukhova Yu. A. Estetychne vykhovannya students'koyi molodi zasobamy mystetstva [Aesthetic education of young students by facilities of art], Dukhovnist' osobystosti. Metodolohiya, teoriya i praktyka, Lugansk, 2006, Edition 4 (17), pp. 129-135.

Fitsula M. N. Pedahohika [Pedagogic], Kyiv, Akademvidav, 2007. 660 p.

Shymko I. Problemy orhanizatsiyi samostiynoyi roboty u vyshchiy shkoli [Problems in organization of self-development in high school], Ridna shkola, 2005, № 8, pp. 34-35.

Yauss H. R. Estetychnyy dosvid i literaturna hermenevtyka [Aesthetical experience and literary hermeneutics], Word. Sight. Discourse. Anthology world critical thought XX century, Lviv, Lytopys, 1996, pp. 278-308.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-27

Як цитувати

Papushyna, V. (2016). ОСНОВНІ ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ВНЗ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (3), 68–75. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/90799