РОЛЬ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ-МІЖНАРОДНИКІВ У КАНАДІ
Ключові слова:
професійна підготовка, громадська діяльність, навчальна програма, методи навчання, громадська педагогіка, фахівець-міжнародникАнотація
Представлено теоретичне педагогічне дослідження розвитку і застосування громадської діяльності студентів на прикладі системи професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі міжнародних відносин в університетах Канади. Проаналізовано особливості організації і впровадження громадської діяльності студентів у навчальні плани освітніх програм. Узагальнено фактори, які безпосередньо впливають на успішну інтеграцію громадської діяльності студентів у навчальний процес і від яких залежить успішність імплементації цього методу навчання. Розглянуто труднощі впровадження громадської діяльності студентів у навчальний процес, а також позитивні зміни, які є результатом цієї практики у вищій освіті. Визначено, що інтегрування громадської діяльності у систему професійної підготовки фахівців є перспективою розвитку вищої освіти, сприяє формуванню особистості з необхідним набором значущих громадських, лідерських і особистісних якостей. Окреслено перспективи подальших досліджень у цій сфері і практичне застосування отриманих результатів.
Посилання
Abramova S. V. Suspil'no korysna diyal'nist' yak chynnyk formuvannya sotsial'no aktyvnoyi osobystosti. Zbirnyk naukovykh prats' «Pedahohika ta psykholohiya». – Kharkiv, 2015, Vol. 49, pp. 137–145.
Danilova L.V. Hromads'ka aktyvnist' students'koyi molodi – nayvazhlyvisha skladova protsesu vykhovannya u vyshchykh navchal'nykh zakladakh / L. V. Danilova //Aktual'ni problemy derzhavnoho upravlinnya, pedahohiky ta psykholohiyi , 2014, Vol. 1, pp. 80–81
Kin O. M. Naukovo-teoretychna kharakterystyka problemy hromads'koyi diyal'nosti student•s'koyi molodi /O. M. Kin // Teoriya ta metodyka navchannya ta vykhovannya, 2016, Vol. 39, pp. 80–89
Kuz'mins'kyy A. I. Pedahohika vyshchoyi shkoly: navch. Posib. / A. I. Kuz'mins'kyy. – K.: Znannya, 2005, 485 p.
Bell S., Lewis J. A Survey of Civic Engagement Education in Introductory Canadian Politics Courses. The Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, 2015, vol. 6 (1), pp. 1–21
Canadian Alliance for Community Service – Learning http://www.communityservicelearning.ca/en/index.htm
Heather Heckel (2006) Using Service Learning in International Relations Courses. The American Political Science Association Annual Conference, pp. 1–22.
McCartney A. (2011). Connecting Civic Engagement and International Relations Pedagogy: An Effective Combination. American Political Science Association Annual Conference, Seattle, Washington, pp. 45–57.
McCartney A. (2006) Making the World Real: Using a Civic Engagement Course to Bring Home Our Global Connections. Journal of Political Science Education, p. 115, pp. 113–128
McDonald Michael K. Civic Engagement with an International Focus: The Western Carolina Microfinance Project. PS: Political Science & Politics, 2012, vol. 46(4) , pp. 50–70.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Kateryna Istomina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).