РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКІВ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ЗВ’ЯЗКУ: АНАЛІЗ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ

Автор(и)

  • Oleksandra Borodiienko Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, Україна

Ключові слова:

професійна компетентність, керівники структурних підрозділів, підприємства сфери зв’язку

Анотація

Проаналізовано зарубіжний досвід побудови систем розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв’язку. Виявлено особливості побудови систем розвитку професійної компетентності зазначеної категорії керівників: диверсифікація політики в сфері навчання і розвитку та її узгодження зі стратегією розвитку підприємства; навчання й розвиток персоналу розглядається компаніями як рушійна сила і головний фактор впливу на інноваційну активність, відтак системи розвитку професійної компетентності спрямовані на розвиток також інноваційного мислення керівників; створення систем розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв’язку на основі моделі компетенцій; системний підхід до розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв’язку; фокусування на розвитку лідерських якостей, впровадження інноваційних форм навчання і розвитку персоналу.

Біографія автора

Oleksandra Borodiienko, Інститут професійно-технічної освіти НАПН України

кандидат географічних наук, доцент

Посилання

Cohen W., Levinthal D. Absorptive Capacity: a New Perspective on Learning and Innivation. – Administrative Science Quarterly. – Vol. 35. – № 1. – P. 128–152.

Global telecommunications study: navigating the road to 2020. – Ernst and Young, 2015. – 40 p.

Leading Canadian Telecom company delivers social, informal and formal learning. Case study. [Electronic resource] – Режим доступу: https://www.skillsoft.com/assets/case-studies/telus_casestudy.pdf.

Learning and Innovation in Enterprises / European Centre for the Development of Vocational Training // Luxemburg. Publication Office of the European Union, 2012. – 166 p.

B.Patil. Training and Development Survey in BSNL. HR Project Report. – Bharat Sanghar Nigam Limited, Mumbai, 2015. – 72 p.

Sectoral Dictionary of Competencies. Telecommunications. – International Institute of Telecommunications, 2012. – Montreal, Quebec. – 72 p.

Seven Steps for Effective Leadership Development. An Oracle White Paper. – Oracle Corporation World Headquarters, 2012. – 21 p.

Transforming our World: The 2030 Agenda for Sustainable Development. – United Nations, 2015. [Electronic resource] – Режим доступу: http://www.un.org/pga/wp-content/uploads/sites/3/2015/08/120815_outcome-document-of-Summit-for-adoption-of-the-post-2015-development-agenda.pdf.

T.Willard, M.Halder. The Information Society and Sustainable Development Exploring the Linkages. – International Institute for Sustainable Development, 2003. – 37 р.

World Telecommunication / ICT Development Report – International Telecommunication Union, United Nations, 2015. – 289 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-27

Як цитувати

Borodiienko, O. (2016). РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКІВ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ЗВ’ЯЗКУ: АНАЛІЗ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (3), 168–174. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/91226