МОТИВАЦІЯ У НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ: РЕЗУЛЬТАТИ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

Svitlana Tymoshuk, Zinoviy Yaremko, Solomiya Pysarevska

Анотація


Вивчено граничні співвідношення та усереднені показники мотиваційного комплексу. Встановлено, що у студентів переважає зовнішня позитивна мотивація. Проведення оцінювання співвідношення мотивів успіху і мотивів уникнення невдач показало, що у 67 % студентів переважають мотиви успіху, для 46 % з яких це високий та помірно високий показник. Домінуючі мотиви уникнення невдач виявили у 2 % студентів. Методом рангової кореляції Спірмена встановлено ступінь кореляційного зв’язку між мотивацією успіху чи невдач та внутрішньою чи зовнішньою позитивною або негативною мотиваціями.


Ключові слова


зовнішня мотивація; внутрішня мотивація; мотиви успіху; мотиви уникнення невдач

Повний текст:

PDF

Посилання


Babenko V. V. Osnovy teorii ymovirnosti i statystychni metody analizu danykh u psykholohichnykh i pedahohichnykh eksperymentakh [Basic theory of probability and statistical methods of data analysis in psychological and pedagogical experiments] Lviv: Vydavnychyi tsentr LNU imeni Ivana Franka, 2009, 184 p.

Hordeeva T. O. Bazovye typy motyvatsyy deiatelnosty: potrebnostnaia model [The basic types of incentive activities: requirement of a model]. Vestnyk Moskovskoho unyversyteta. Seryia 14. Psykholohyia. 2014, №3, p.p. 63–78.

Ylyn E.P., Y. E. Pavlovych Motyvatsyia i motyvy. [Motivation and motives]. SPb.: Pyter, 2002, 512 p.

Markova A. K., Matys T. A., Orlov A. B. Formyrovanye motyvatsyy uchenyia [Formation of motivation of the doctrine]. M., 1990, 212 p.

Myshchenko L.V. Teoretycheskye y metodolohycheskye problemy sysyemnoho yssledovanyia polohendernoho razvytyia yndyvydualnosty detei mladsheho shkolnoho vozrasta: [Theoretical and methodological problems of research sisiemnogo pologendernogo personality development of children of primary school age] [Monohrafyia]. Moskva-Berlyn, 2015, 422 p.

Raihorodskyi D.Ia. Praktycheskaia psykhodiahnostyka Metodyky i testy [Practical psihodіagnostika techniques and tests.]. Uchebnoe posobye. Samara: Yzdatelskyi dom «BAKhRAKh-M», 2001, 672 p.

Rean A.A. , Bordovskaia N.V., Rozum S.Y. Psykholohyia i pedahohyka [Psychology and pedagogy]. SPb : Pyter, 2002, 432 p.

Tymoshuk, S. V. Tretiak, O. I. Osoblyvosti formuvannia navchalnoi motyvatsii studentiv [Features forming learning motivation of students]. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu imeni Ivana Franka (80). 2015, p.p. 64–68.

Tkachenko N. S. Vzaymosviaz stylia samorehuliatsyy uchebnoi deiatelnosty studentov y ykih motyvatsyy obuchenyia v vuze [The relationship style of self-educational activity of students and their learning motivation in high school]. Molodoi uchenyi, 2012, № 4, p.p. 382–384.

Khekkhauzen Kh. Motyvatsyia i deiatelnost [Motivation and activities]. 2-e yzd.. SPb.:Pyter, M. Smysl, 2003, 860 p.

Iakunyn V.A. Psykholohyia uchebnoi deiatelnosty studenta [Psychology student learning activitie]. M.,SPb. 1994, 140 p.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Бабенко В. В. Основи теорії ймовірності і статистичні методи аналізу даних у психологічних і педагогічних експериментах / В. В. Бабенко. – Львів: Вид. центр ЛНУ ім. І. Франка, 2009. – 184 с.

Гордеева Т. О. Базовые типы мотивации деятельности: потребностная модель / Т. О. Гордеева // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология. – 2014. – № 3 – C. 63–78.

Ильин Е.П. Мотивация и мотивы. / Ильин Е. П. – СПб.: Питер, 2002. – 512 с.
Маркова А. К. Формирование мотивации учения / А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов. – М., 1990. – 212 с.

Мищенко Л.В. Теоретические и методологические проблемы системного исследования пологендерного развития индивидуальности детей младшего школьного возраста: монография / Л. В. Мищенко. − Москва-Берлин, 2015 − 422 с.

Райгородский Д. Я. Практическая психодиагностика: методики и тесты: учебное пособие / Д. Я. Райгородский. – Самара: Изд. дом «БАХРАХ-М», 2001. – 672 с.

Реан А. А. Психология и педагогика / А. А. Реан, Н. В. Бордовская, С. И. Розум – СПб. : Питер, 2002. – 432 с.

Тимошук С. В. Особливості формування навчальної мотивації студентів / С. В. Тимошук, О. І. Третяк // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). – 2015. – С.64–68.

Ткаченко Н. С. Взаимосвязь стиля саморегуляции учебной деятельности студентов и их мотивации обучения в вузе / Н. С. Ткаченко // Молодой ученый. – 2012. – № 4. – С. 382–384.

Хекхаузен Х. Мотивация и деятельность. – 2-е изд. / Х. Хекхаузен. – СПб.: Питер; М.: Смысл, 2003. – 860 с.

Якунин В. А. Психология учебной деятельности студента / В. А. Якунин. – М.; СПб., 1994. – 140 с.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2016 Svitlana Tymoshuk, Zinoviy Yaremko, Solomiya Pysarevska

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons

Твір "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка", створений Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна.