МОТИВАЦІЯ У НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ: РЕЗУЛЬТАТИ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

Автор(и)

  • Svitlana Tymoshuk Львівський національний університет ім. І. Франка, Україна
  • Zinoviy Yaremko Львівський національний університет ім. І. Франка, Україна
  • Solomiya Pysarevska Львівський національний університет ім. І. Франка, Україна

Ключові слова:

зовнішня мотивація, внутрішня мотивація, мотиви успіху, мотиви уникнення невдач

Анотація

Вивчено граничні співвідношення та усереднені показники мотиваційного комплексу. Встановлено, що у студентів переважає зовнішня позитивна мотивація. Проведення оцінювання співвідношення мотивів успіху і мотивів уникнення невдач показало, що у 67 % студентів переважають мотиви успіху, для 46 % з яких це високий та помірно високий показник. Домінуючі мотиви уникнення невдач виявили у 2 % студентів. Методом рангової кореляції Спірмена встановлено ступінь кореляційного зв’язку між мотивацією успіху чи невдач та внутрішньою чи зовнішньою позитивною або негативною мотиваціями.

Біографії авторів

Svitlana Tymoshuk, Львівський національний університет ім. І. Франка

кандидат хімічних наук, доцент

Zinoviy Yaremko, Львівський національний університет ім. І. Франка

доктор хімічних наук, професор

Solomiya Pysarevska, Львівський національний університет ім. І. Франка

кандидат хімічних наук, доцент

Посилання

Babenko V. V. Osnovy teorii ymovirnosti i statystychni metody analizu danykh u psykholohichnykh i pedahohichnykh eksperymentakh [Basic theory of probability and statistical methods of data analysis in psychological and pedagogical experiments] Lviv: Vydavnychyi tsentr LNU imeni Ivana Franka, 2009, 184 p.

Hordeeva T. O. Bazovye typy motyvatsyy deiatelnosty: potrebnostnaia model [The basic types of incentive activities: requirement of a model]. Vestnyk Moskovskoho unyversyteta. Seryia 14. Psykholohyia. 2014, №3, p.p. 63–78.

Ylyn E.P., Y. E. Pavlovych Motyvatsyia i motyvy. [Motivation and motives]. SPb.: Pyter, 2002, 512 p.

Markova A. K., Matys T. A., Orlov A. B. Formyrovanye motyvatsyy uchenyia [Formation of motivation of the doctrine]. M., 1990, 212 p.

Myshchenko L.V. Teoretycheskye y metodolohycheskye problemy sysyemnoho yssledovanyia polohendernoho razvytyia yndyvydualnosty detei mladsheho shkolnoho vozrasta: [Theoretical and methodological problems of research sisiemnogo pologendernogo personality development of children of primary school age] [Monohrafyia]. Moskva-Berlyn, 2015, 422 p.

Raihorodskyi D.Ia. Praktycheskaia psykhodiahnostyka Metodyky i testy [Practical psihodіagnostika techniques and tests.]. Uchebnoe posobye. Samara: Yzdatelskyi dom «BAKhRAKh-M», 2001, 672 p.

Rean A.A. , Bordovskaia N.V., Rozum S.Y. Psykholohyia i pedahohyka [Psychology and pedagogy]. SPb : Pyter, 2002, 432 p.

Tymoshuk, S. V. Tretiak, O. I. Osoblyvosti formuvannia navchalnoi motyvatsii studentiv [Features forming learning motivation of students]. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu imeni Ivana Franka (80). 2015, p.p. 64–68.

Tkachenko N. S. Vzaymosviaz stylia samorehuliatsyy uchebnoi deiatelnosty studentov y ykih motyvatsyy obuchenyia v vuze [The relationship style of self-educational activity of students and their learning motivation in high school]. Molodoi uchenyi, 2012, № 4, p.p. 382–384.

Khekkhauzen Kh. Motyvatsyia i deiatelnost [Motivation and activities]. 2-e yzd.. SPb.:Pyter, M. Smysl, 2003, 860 p.

Iakunyn V.A. Psykholohyia uchebnoi deiatelnosty studenta [Psychology student learning activitie]. M.,SPb. 1994, 140 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-27

Як цитувати

Tymoshuk, S., Yaremko, Z., & Pysarevska, S. (2016). МОТИВАЦІЯ У НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ: РЕЗУЛЬТАТИ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (3), 189–196. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/91256