ПРОБЛЕМА ВДОСКОНАЛЕННЯ МУЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЇ
Ключові слова:
вчитель хореографії, музична культура, музична підготовка, музично-інформаційна компетенціяАнотація
Розглянуто особливості музичної підготовки майбутніх вчителів хореографії. Визначено, що дисципліни циклу фундаментальної та науково-предметної підготовки «Історія музики», «Гра на музичному інструменті», «Основи теорії музики» й «Аналіз музики в хореографії» створюють умови для якісної музичної підготовки майбутніх вчителів хореографії. Досліджено, що формування емоційного, усвідомленого та діяльнісно-практичного ставлення до музики на основі її сприйняття та в процесі її виконання відбувається за допомогою раціонального підбору організаційних форм, методів, засобів і представлення методичних матеріалів підтримки циклу фундаментальної та науково-предметної підготовки за допомогою електронного освітнього середовища.
Посилання
Blahova T. O Osoblyvosti profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv-khoreohrafiv u systemi pedahohichnoi osvity [Features of training future teachers-choreographers in the system of teacher education]. Journal of Zhytomyr State University named after Ivan Franko, 2010, Vol.50, pp. 72–76.
Din Yun' Suchasni pohlyady na problemu formuvannya muzychnoyi kul'tury molodshykh shkolyariv [Modern views on the issue of formation of musical culture of younger schoolboys]. Psycho-pedagogical problems of rural schools, 2015 Vol.53, pp. 341–347
Doroshenko T. Metody navchannya spryynyattya muzyky [Methods of teaching music perception]. Elementary School, 2003. Vol.6, pp. 18–20
Informatsiynyy paket mystets'koho fakul'tetu Kirovohrads'koho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Vynnychenka Available at: http://www.kspu.kr.ua/download/inf_paketi/inf_paket_mistetskiy.pdf
Kremen' V. H. Problemy yakosti ukrayins'koyi osvity v konteksti suchasnykh tsyvilizatsiynykh zmin [Problems of quality of Ukrainian education in the context of modern civilization changes]. Ukrainian pedagogical journal, 2015. Vol.1. pp. 8–15.
Lektsiyi z pedahohiky vyshchoyi shkoly: navch. posib. / za red. V. I. Lozovoyi. [Lectures on Pedagogics]. Education. Education. Sport, 2006 496 р.
Makarova L. N. Trebovanija k kompetentnostnoj modeli budushhego horeografa [Requirements for the competence model of the future choreographer]. Higher education today. 2010. Vol.4. pp. 50–53
Medvid' T. Aktual'ni problemy pidhotovky maybutnikh khoreohrafiv [Current problems of training future choreographers]. Modern strategies of choreographic education, 2015, рр. 62–65.
Medvid' T. Kompetentnisnyy pidkhid yak osnova suchasnoho protsesu pidhotovky maybutn'oho khoreohrafa u vyshchiy shkoli [Competence approach as the foundation of the modern process of preparing future choreographer in high school]. Professional art education and art culture: Challenges of the XXI century. 2016, рр.100–108.
Mitakovich L. A. Podgotovka budushhih pedagogov-horeografov k resheniju professional'nyh zadach [Preparation of the future teachers-choreographers to solve professional problems]. Izvestia: Herzen University Journal of Humanities & Science. 2009. Vol.16. рр.185–189.
Spinul I. Teoretychni pidkhody do interpretatsiyi profesiynoyi kompetentnosti maybutn'oho vchytelya khoreohrafiyi [Theoretical approaches to the interpretation of the professional competence of future teachers of choreography]. Scientific notes Kirovograd State Pedagogical University named after. 2011. Vol.101. рр. 271–278.
Tarasyuk A. M. Profesiyna pidhotovka maybutnikh uchyteliv khoreohrafiyi do roboty u pozashkil'nykh zakladakh osvity [Professional training of future teachers to work in dance-school educational institutions]. Teaching almanac. 2012. Vol.13. рр. 191–195.
Tel'charova R. A. Uroki muzykal'noj kul'tury. [Musical culture lessons.] M .: Education, 1991.– 158 h.
Yaroshenko O. M. Chytannya not z lysta na pochatkovomu etapi muzychnoyi pidhotovky vchytelya khoreohrafiyi [Reading from a sheet of music at an early stage musical choreography teacher training]. Scientific journal National Pedagogical M.P. Dragomanov University. 2010. Vol.9. рр. 27–31
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Khе Siuefej

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).