ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ

Автор(и)

  • Olena Shuryn Рівненський державний гуманітарний університет, Україна

Ключові слова:

професійно-педагогічна підготовка вчителя технологій, професіоналізм учителя, професійно-педагогічна компетентність вчителя технологій, професійна діяльність, професійні уміння, компоненти професійно-педагогічної підготовки

Анотація

Розглянуто процес професійно-педагогічної підготовки вчителя технологій у контексті євроінтеграційних процесів. Здійснено теоретичний аналіз досліджень підготовки вчителя до професійної діяльності, зокрема вчителя технологій. Окреслено основні складові професійної підготовки вчителя, висвітлено зміст понять «професійно-педагогічна підготовка вчителя», «професіоналізм учителя», «педагогічні здібності». Акцентовано увагу на професійно-педагогічній компетентності учителя як сукупності умінь педагога. Висвітлено основні елементи професійно-педагогічної компетентності вчителя технологій. Охарактеризовано основні професійні уміння вчителя. Зазначено основні етапи у системі компонентів професійно-педагогічної підготовки педагога. Розглянуто основні аспекти професійної підготовки вчителя технологій.

Біографія автора

Olena Shuryn, Рівненський державний гуманітарний університет

кандидат педагогічних наук, старший викладач

Посилання

Artykutsa N. V. Osvitni innovatsiyi u konteksti yevrointehratsiynykh protsesiv / N. V. Artykutsa. // Vyshcha osvita Ukrayiny. Temat. vyp.: Vyshcha osvita Ukrayiny u konteksti intehratsiyi do Yevropeys'koho osvitn'oho prostoru: monitorynh yakosti osvity / APN Ukrayiny, In-t vyshchoyi osvity; [vidp. red. vyp. Manokha I. P.]. – [K.: Hnozys], 2007. – Dod. 3, (t. 5). – S. 15–23.

Burdun V. V. Problemy fakhovoyi pidhotovky suchasnoho vchytelya trudovoho navchannya / V. V. Burdun // Naukovyy visnyk Donbasu. – 2008. – Vyp. 1 (5). [Elektronnyy resurs]– Rezhym dostupu: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN5/index.htm.

Dubasenyuk O. A., Semenyuk T. V., Antonova O. Ye. Profesiyna pidhotovka maybutn'oho vchytelya do pedahohichnoyi diyal'nosti: Monohrafiya. – Zhytomyr: Zhytomyr. derzh. ped. un-t, 2003. – 193 s.

Yefimenko S. M. Osoblyvosti profesiynoyi pidhotovky maybutnikh uchyteliv tekhnolohiy / S. M. Yefimenko // Zbirnyk naukovykh prats' Kam"yanets'-Podil's'koho natsional'noho universytetu im. Ivana Ohiyenka. Ser.: Pedahohichna – 2011. – #17. – S. 150–152.

Kuz'mina N. V. Profesionalizm osobystosti vykladacha i maystra vyrobnychoho navchannya / N.V.Kuz'mina. – M.: Vyshcha shkola, 1990.

Pyetukhova L.Ye. Tendentsiyi u zahal'nopedahohichniy pidhotovtsi vchytelya protyahom KhKh stolittya / L. Ye. Pyetukhova // Problemy suchasnoyi pedahohichnoyi osvity. Vyp. 20. ch.1: Seriya: Pedahohika i psykholohiya. – Yalta: RVV K•HU, 2008. – 211 s.

Pislyadyplomna osvita v umovakh yevrointehratsiyi: sutnist', zmist, tekhnolohiyi, hotovnist' do zmin: navchal'no-metodychnyy posibnyk / Pukhovs'ka L.P., Artyushyna M.V., Bazelyuk V.H., Lushyn P.V., Snisarenko O.S., Snitsar L.P., Solodkov V.T., / za nauk. red. L.P. Pukhovs'koyi – K.: Pedahohichna dumka, 2012. – 122 s.

Rekomendatsiya NR (99) 2 Komitetu ministriv Rady Yevropy «Pro serednyu osvitu» [Elektronnyy resurs]. – Rezhym dostupu: http://uazakon.com/document/spart63/inx63174.htm

Tkachuk S. I. Aktual'ni problemy profesiynoyi pidhotovky vchytelya trudovoho navchannya u vyshchykh pedahohichnykh navchal'nykh zakladakh / S.I. Tkachuk, S.I. Kobernyk // Visnyk Chernihivs'koho natsional'noho pedahohichnoho universytetu. Pedahohichni nauky. – 2013. – Vyp. 108.2. [Elektronnyy resurs]. – Rezhym dostupu: http://nbuv.gov.ua/j–pdf/VchdpuP_2013_2_108_19.pdf

Chychuk V. M. Novi pidkhody do pidhotovky vchyteliv u konteksti yevrointehratsiynykh protsesiv / V. M. Chychuk // Vytoky pedahohichnoyi maysternosti. Ser.: Pedahohichni nauky. – 2011. – Vyp. 8(2). – S. 294–299.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-27

Як цитувати

Shuryn, O. (2016). ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (3), 214–220. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/91260