ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ АУДІЮВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ДРАМАТИЗАЦІЇ
Ключові слова:
майбутні вчителі англійської мови, мовленнєві вміння аудіювання, професійно спрямовані вміння аудіювання, форми драматизації, комплекс вправАнотація
Розглянуто проблему формування компетентності в аудіюванні як важливої складової комунікативної компетентності майбутніх учителів англійської мови. Засобом формування мовленнєвих та професійно спрямованих умінь аудіювання визначено драматизацію. Обгрунтовано доцільність застосування різних форм драматизації для формування вмінь аудіювання студентів на початковому ступені навчання у мовному ВНЗ. Розглянуто форми драматизації, які можуть застосовуватися для формування вмінь аудіювання майбутніх учителів англійської мови. Визначено мовленнєві та професійно спрямовані вміння аудіювання студентів ІІ курсу – майбутніх учителів англійської мови. Запропоновано комплекс вправ для формування вмінь аудіювання студентів під час вивчення теми «Work and Employment»: визначено структуру комплексу, охарактеризовано типи та види вправ,подано приклади вправ.
Посилання
Bochkar’ova O. Yu. Metodyka navchannya maybutnikh uchyteliv anhliys’koyi movy profesiyno spryamovanoho audiyuvannya: dys ... kand. ped. nauk: 13.00.02 / Olena Yuriyivna Bochkar’ova – K., 2007. 281 s.
Datskiv O.P. Metodyka formuvannya vmin’ hovorinnya u maybutnikh uchyteliv anhliys’koyi movy zasobamy dramatyzatsiyi: dys. … kand. ped. nauk: 13.00.02 / Ol’ha Pavlivna Datskiv – K., 2012. – 321 s.
Zadorozhna I. P. Teoretyko-metodychni zasady orhanizatsiyi samostiynoyi roboty maybutnikh uchyteliv z ovolodinnya anhlomovnoyu komunikatyvnoyu kompetentsiyeyu: dys. ... d-ra ped. nauk: 13.00.02 / Iryna Pavlivna Zadorozhna – K., 2012. 770 s.
Metodyka navchannya inozemnykh mov i kul’tur: teoriya i praktyka: pidruchnyk dlya stud. klasychnykh, pedahohichnykh i linhvistychnykh universytetiv / O. B. Bihych, N. F. Borysko, H. E. Borets’ka ta in. / za zah. red. S. Yu. Nikolayevoyi. – K.: Lenvit, 2013. 590 s.
Maley A. Drama techniques: a resource book of communication activities for language teachers. Third edition / A. Maley, A. Duff. – Cambridge: Cambridge University Press, 2005. 246 p.
Nunan D. Designing Tasks for the Communicative Classroom / D. Nunan. – Cambridge: Cambridge University Press, 1991. 211 p.
Wessels Ch. Drama / Ch. Wessels. – Oxford: Oxford University Press, 1995. 137 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Olha Datskiv

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).