ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ АУДІЮВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ДРАМАТИЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Olha Datskiv Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка, Ukraine

Ключові слова:

майбутні вчителі англійської мови, мовленнєві вміння аудіювання, професійно спрямовані вміння аудіювання, форми драматизації, комплекс вправ

Анотація

Розглянуто проблему формування компетентності в аудіюванні як важливої складової комунікативної компетентності майбутніх учителів англійської мови. Засобом формування мовленнєвих та професійно спрямованих умінь аудіювання визначено драматизацію. Обгрунтовано доцільність застосування різних форм драматизації для формування вмінь аудіювання студентів на початковому ступені навчання у мовному ВНЗ. Розглянуто форми драматизації, які можуть застосовуватися для формування вмінь аудіювання майбутніх учителів англійської мови. Визначено мовленнєві та професійно спрямовані вміння аудіювання студентів ІІ курсу – майбутніх учителів англійської мови. Запропоновано комплекс вправ для формування вмінь аудіювання студентів під час вивчення теми «Work and Employment»: визначено структуру комплексу, охарактеризовано типи та види вправ,подано приклади вправ.

Біографія автора

Olha Datskiv, Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Bochkar’ova O. Yu. Metodyka navchannya maybutnikh uchyteliv anhliys’koyi movy profesiyno spryamovanoho audiyuvannya: dys ... kand. ped. nauk: 13.00.02 / Olena Yuriyivna Bochkar’ova – K., 2007. 281 s.

Datskiv O.P. Metodyka formuvannya vmin’ hovorinnya u maybutnikh uchyteliv anhliys’koyi movy zasobamy dramatyzatsiyi: dys. … kand. ped. nauk: 13.00.02 / Ol’ha Pavlivna Datskiv – K., 2012. – 321 s.

Zadorozhna I. P. Teoretyko-metodychni zasady orhanizatsiyi samostiynoyi roboty maybutnikh uchyteliv z ovolodinnya anhlomovnoyu komunikatyvnoyu kompetentsiyeyu: dys. ... d-ra ped. nauk: 13.00.02 / Iryna Pavlivna Zadorozhna – K., 2012. 770 s.

Metodyka navchannya inozemnykh mov i kul’tur: teoriya i praktyka: pidruchnyk dlya stud. klasychnykh, pedahohichnykh i linhvistychnykh universytetiv / O. B. Bihych, N. F. Borysko, H. E. Borets’ka ta in. / za zah. red. S. Yu. Nikolayevoyi. – K.: Lenvit, 2013. 590 s.

Maley A. Drama techniques: a resource book of communication activities for language teachers. Third edition / A. Maley, A. Duff. – Cambridge: Cambridge University Press, 2005. 246 p.

Nunan D. Designing Tasks for the Communicative Classroom / D. Nunan. – Cambridge: Cambridge University Press, 1991. 211 p.

Wessels Ch. Drama / Ch. Wessels. – Oxford: Oxford University Press, 1995. 137 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-19

Як цитувати

Datskiv, O. (2016). ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ АУДІЮВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ДРАМАТИЗАЦІЇ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (4), 58–64. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/93854