Принципи зворотного звя`зку в проесі колективного навчання іноземної мови

Автор(и)

  • Ірина Олійник Доцент кафедри практики англійської мови та методики її викладання ТНПУ імені Володимира Гнатюка., Україна
  • Наталі Ханлер Спеціаліст відділу з питань викладання англійської мови Посольства США в Україні, США

Ключові слова:

Зворотний зв'язок, колективне викладання, анкетування, самооцінювання, спостереження

Анотація

Розглянуто поняття «зворотний зв’язок», яке застосовується в класах, де проводиться колективне навчання. Показано, що досвід надання та отримання зворотного зв’язку є хорошою практикою в рамках співпраці між добровольцем Корпусу миру США та українським партнером, а надання зворотного зв’язку – ефективний засіб спостереження в класі, що забезпечує краще розуміння процесу навчання іноземної мови. Рокрито етапи надання зворотного зв’язку. Пояснено поняття обміну досвідом між двома викладачами, котрі працюють одночасно в одному класі. Висвітлено основні принципи надання та отримання зворотного зв’язку. Подано словничок лексичних одиниць, які найчастіше використовуються при наданні й отриманні зворотного зв’язку. З’ясовано, що взаємний зворотній зв’язок зумовлює вдосконалення методів викладання, а також використання різних навчальних стилів і технік.

Посилання

Ruth Wajnryb A Framework for Feedback, available at: http://www.scribd.com/doc/111663628/Wajnryb-Article-a-Framework-for-Feedback

##submission.downloads##

Як цитувати

Олійник, І., & Ханлер, Н. (2016). Принципи зворотного звя`зку в проесі колективного навчання іноземної мови. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (1), 119–123. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/61854