Перейти до головного Перейти в головне навігаційне меню Перейти на нижній колонтитул сайту
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
  • Поточний випуск
  • Архіви
  • Про нас
    • Про журнал
    • Подання
    • Редакційний штат
    • Заява про конфіденційність
    • Контактна інформація
Пошук
  • Зареєструватися
  • Увійти
Пошук
  1. Головна /
  2. Пошук

Пошук

Додаткові фільтри

Додаткові фільтри

педагогічні умови Löschen
Сортувати результати за:   
1 - 21 з 21 результатів

Експериментальна перевірка ефективності реалізації педагогічних умов ... майбутніх учителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями

Людмила Мерва
67-74

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ І ТЕХНОЛОГІЙ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОІНСТРУМЕНТУ

Gregory Tereshchuk, Yuriy Turanov, Volodymyr Ponyatyshyn
132-137
2016-06-22

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ

КРІСТІНА ТОРОП
118-124
2021-09-22

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Oksana Mandrazhy
122-126
2016-05-01

Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх дизайнерів одягу

Зінаїда Бакум, Лілія Саприкіна
44-49

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ОЗДОРОВЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

Olena Kuznetsova
59-67
2017-09-26

СУТНІСТЬ І КЛАСИФІКАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ І ПРАЦІВНИКІВ

Тetiana Veretenko, Мaryna Lekholetova
85-92
2017-03-28

Експериментальна модель підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності в Південній Україні

Юлія Бєгунова
31-37

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАДАЧ ПІД ЧАС ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ ПАТРУЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ

Valentyn Bondarenko, Konstantyn Prontenko
96-102
2018-03-27

МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Vitaliy Kabak
62-68
2016-06-22

ГОТОВНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ЯК УМОВА ПРОДУКТИВНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ

Maria Ivanchuk, Irina Istyniuk
48-54
2017-03-28

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СУСПІЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН

НАТАЛІЯ ГАБРУСЄВА
125135
2022-07-14

Модель системи формування медіаторської компетентності майбутніх юристів

Лілія Морська
20-27

ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПЕДАГОГІЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Stanislav Tkachuk
181-186
2016-06-22

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ

OLEKSANDR VOROKHAEV
98-105
2021-04-09

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙСТРІВ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ АГРАРНОГО ПРОФІЛЮ

Olena Shamraliuk
218-224
2016-06-22

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

INNA SHOROBURA, OLEKSANDRA CHUBREI
87-94
2019-12-23

Підготовка майбутніх суднових механіків засобами професійно зорієнтованих дисциплін

Уляна Ляшенко
25-33
2015-12-15

Особливості методики підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізичного виховання учнів старшої школи

Петро Джуринський
89-94

МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ КОНСТРУКТИВНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Оlesia Oliinyk
37-42
2017-03-28

Педагогічні умови виховання професійно-етичних якостей майбутніх менеджерів освітніх закладів

Наталія Бєляєва
48-55
1 - 21 з 21 результатів

##plugins.block.developedBy.blockTitle##

Open Journal Systems

Інформація

  • Для читачів
  • Для авторів
  • Для бібліотекарів

Мова

  • English
  • Українська

Ліцензія Creative Commons

Твір "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка", створений Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна.

Про цю видавничу систему