Перейти до головного Перейти в головне навігаційне меню Перейти на нижній колонтитул сайту
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
  • Поточний випуск
  • Архіви
  • Про нас
    • Про журнал
    • Подання
    • Редакційний штат
    • Заява про конфіденційність
    • Контактна інформація
Пошук
  • Зареєструватися
  • Увійти
Пошук
  1. Головна /
  2. Пошук

Пошук

Додаткові фільтри

Додаткові фільтри

вміння Löschen
Сортувати результати за:   
1 - 18 з 18 результатів

ІНТЕГРОВАНЕ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ГОВОРІННІ ТА ПИСЬМІ У МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

MARIYA MYKOLIV
154-161
2021-04-09

ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ АУДІЮВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ДРАМАТИЗАЦІЇ

Olha Datskiv
58-64
2016-12-19

Діагностика рівня сформованості граматичної компетенції у процесі вивчення англійської мови після німецької

Валентина Миськів
108-116

Методичні особливості навчання майбутніх економістів читання англомовних фахових текстів

Ліліана Білогорка
107-113

ЗМІСТ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АНГЛІЙСЬКОМУ ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ У МАЙБУТНІХ ТЕХНІКІВ-БУДІВЕЛЬНИКІВ

Iryna Fedorenko
128-135
2016-12-19

ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОРФОЛОГІЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Natalia Yermak
157-164
2017-09-26

СИСТЕМА ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСПАНОМОВНОЇ АУДИТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Alla Ruban
64-73
2017-11-28

ЗМІСТ ФОРМУВАННЯ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ЧИТАННІ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТІВ У МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ

IRYNA FERENCHUK-PIONTKOVSKA
118-127
2018-11-26

Теоретичні передумови формування іншомовної аудитивної компетентності майбутніх фахівців у сфері міжнародної економіки

Надія Гупка-Макогін
98-106

ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВІ ВМІННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: СУТНІСТЬ, ВИДИ, ЗМІСТОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

ВОЛОДИМИР ЧАЙКА, АНДРІАНА ШИШАК
69-77
2024-04-11

Формування англомовної аудитивної компетентності першокурсників – майбутніх учителів англійської мови

Ірина Левчик
80-86

РЕФЛЕКСІЯ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ

Iryna Zadorozhna
6-12
2017-11-28

ВИКОНАВСЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК РЕСУРС ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА

TETIANA BAGRIY
53-59
2021-04-09

Моделювання процесу навчання читання англомовної періодики

Тетяна Глушко
96-103

ЦІЛІ ТА ЗМІСТ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МОНОЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ТУРИЗМУ

Oksana Babiuk
175-184
2017-11-28

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

INNA SHOROBURA, OLEKSANDRA CHUBREI
87-94
2019-12-23

ПРАКСЕОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ ТА ПОЛЬЩІ

Oleksandra Yankovych
28-35
2017-09-26

Аудіювання як вид мовленнєвої діяльності та його місце у навчальному процесі

Інна Шимків
85-90
1 - 18 з 18 результатів

##plugins.block.developedBy.blockTitle##

Open Journal Systems

Інформація

  • Для читачів
  • Для авторів
  • Для бібліотекарів

Мова

  • English
  • Українська

Ліцензія Creative Commons

Твір "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка", створений Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна.

Про цю видавничу систему